comment
Porada
Data publikacji: 2008-12-07
Czy pracownikowi odchodzącemu na emeryturę należy wydać dwa świadectwa pracy
Rozwiązujemy z pracownikiem umowę o pracę, ponieważ przechodzi na emeryturę. Pracownik poprosił nas o skompletowanie dokumentów do ZUS w związku z jego zamiarem przejścia na emeryturę. Do kompletu dokumentów chcemy dołączyć świadectwo pracy. Od razu po przejściu na emeryturę pracownik chce zatrudnić się w innym zakładzie i poprosił nas o wystawienie mu dwóch świadectw pracy (jedno dla ZUS i drugie dla kolejnego pracodawcy). Czy powinniśmy spełnić prośbę pracownika?
PROBLEM
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka