comment
Porada
Data publikacji: 2008-12-07
Od 1 stycznia 2009 r. pracownikom będzie można przesyłać ZUS RMUA e-mailem
Zatrudniamy ponad 1000 osób i chcemy przekazywać pracownikom raporty ZUS RMUA elektronicznie. Każdy pracownik ma dostęp do komputera i skrzynki pocztowej. Czy taka forma przekazywania pracownikom dokumentu ZUS RMUA będzie prawidłowa? Jeden z pracowników zakwestionował podstawę wymiaru składek chorobowej i wypadkowej za październik 2008 r. Twierdzi, że po przekroczeniu 30-krotności nie powinniśmy opłacać żadnych składek. Czy musimy odpowiedzieć pracownikowi na ten wniosek pisemnie? Przekazujemy pracownikom ZUS RMUA raz na 2 miesiące - czy jest to prawidłowe?
PROBLEM
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
Książka