Porada
Kiedy z akt osobowych trzeba usunąć zawiadomienie o ukaraniu pracownika karą porządkową
We wrześniu 2005 r. pracownik otrzymał karę upomnienia za nieodpowiednie zachowanie na terenie zakładu pracy wobec swoich współpracowników. 5 stycznia 2006 r. pracownik ten znów zachowywał się niewłaściwie w pracy. Następnego dnia, tj. 6 stycznia 2006 r., po wysłuchaniu pracownika zastosowaliśmy wobec niego kolejną karę upomnienia, wręczając mu pisemne zawiadomienie o ukaraniu. 5 stycznia 2007 r., w dniu, w którym mieliśmy usunąć oba zawiadomienia o ukaraniu z akt osobowych, pracownik kolejny raz nieodpowiednio zachowywał się wobec swoich współpracowników. W tej sytuacji, zgodnie z regulaminem pracy, nałożyliśmy na pracownika karę nagany (jeszcze tego samego dnia). Pracownik jednak we wniesionym sprzeciwie stwierdził, że kary upomnienia powinny być uznane za niebyłe i w związku z tym należy zastosować wobec niego tylko karę upomnienia. Czy ma rację?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right