comment
Artykuł
Data publikacji: 2003-10-16
Jak ewidencjonować koszty związane z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników
Każdy pracodawca powinien być zainteresowany tym, aby zatrudnieni przez niego pracownicy, zwłaszcza specjaliści różnego rodzaju, podnosili swoje kwalifikacje zawodowe. Większa wiedza pracowników to lepiej wykonywana praca, a tym samym większe profity dla zatrudniającego ich podmiotu gospodarczego.
Przepisy prawa nie narzucają pracodawcom bezwzględnego obowiązku szkolenia pracowników, chociaż potrzeba ułatwiania pracownikom podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracodawcę wynika z art. 17 Kodeksu pracy.
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych jak również kształcenie ogólne pracowników może odbywać się w szkołach średnich i wyższych. Może to być dokształcanie i doskonalenie w formach pozaszkolnych na różnego rodzaju kursach lub szkoleniach jednorazowych (np. jednodniowych).
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie