Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2003-10-16

Jak ewidencjonować koszty związane z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników

Każdy pracodawca powinien być zainteresowany tym, aby zatrudnieni przez niego pracownicy, zwłaszcza specjaliści różnego rodzaju, podnosili swoje kwalifikacje zawodowe. Większa wiedza pracowników to lepiej wykonywana praca, a tym samym większe profity dla zatrudniającego ich podmiotu gospodarczego.

Przepisy prawa nie narzucają pracodawcom bezwzględnego obowiązku szkolenia pracowników, chociaż potrzeba ułatwiania pracownikom podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracodawcę wynika z art. 17 Kodeksu pracy.
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych jak również kształcenie ogólne pracowników może odbywać się w szkołach średnich i wyższych. Może to być dokształcanie i doskonalenie w formach pozaszkolnych na różnego rodzaju kursach lub szkoleniach jednorazowych (np. jednodniowych).
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00