Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-06-30

Czy do wynagrodzenia urlopowego pracownika należy wliczać premie

Pracownik otrzymuje wynagrodzenie składające się z pensji zasadniczej w wysokości 1700 zł, premii zależnej od wyników pracy w wysokości 10-30% wynagrodzenia zasadniczego i premii kwartalnej w wysokości 600 zł. Pracownik jest zatrudniony w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku. Z urlopu korzystał od 20 do 27 czerwca 2014 r. (6 dni). W maju otrzymał premię w wysokości 30%, w kwietniu 20% i w marcu 20% wynagrodzenia. Jak wliczyć do wynagrodzenia urlopowego premie pracownika - pyta Czytelniczka z Legionowa.

To, czy premia zostanie wliczona do podstawy wynagrodzenia urlopowego, zależy przede wszystkim od jej charakteru. Premia może występować jako dodatkowy składnik wynagrodzenia o charakterze stałym. Może być również świadczeniem niestałym - kiedy uzyskanie premii zależy od spełnienia w danym okresie warunków określonych w regulaminie premiowania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00