comment
Porada
Data publikacji: 2013-09-21
Samorząd
Czy pracownikowi należą się dwie odprawy emerytalne
Główna księgowa była zatrudniona na umowę o pracę od 15 września 1974 r. do 31 sierpnia 2013 r., w tym od 2 listopada 2003 r. do 31 sierpnia 2013 r. w urzędzie miejskim na pełnym etacie, a w jednostce samorządowej od 16 kwietnia 2004 r. do 31 sierpnia 2013 r. na 1/2 etatu. Przeszła na emeryturę od 1 września 2013 r. Dlatego rozwiązała obie umowy o pracę (z powodu przejścia na emeryturę). Otrzymała odprawę z urzędu miejskiego w wysokości 6-miesięcznego wynagrodzenia. Czy należy jej się również odprawa emerytalna z jednostki samorządowej i w jakiej wysokości?
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka