Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-03

Konieczność weryfikacji danych przesłanych do ZUS

ZUS

Do 30 kwietnia br. płatnicy składek muszą sprawdzić poprawność danych przekazywanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Dotyczy to informacji zawartych w przesłanych raportach i deklaracjach ubezpieczeniowych za ubiegły rok. W razie stwierdzenia w dokumentach błędów płatnik ma obowiązek przesłać do ZUS poprawnie wypełniony formularz w terminie 7 dni od wykrycia tych nieprawidłowości. Za niewykonanie powyższego obowiązku płatnik (bądź osoba działająca w jego imieniu) może być ukarany grzywną do 5 tys. zł.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00