comment
Porada
Data publikacji: 2012-10-13
UMOWA-ZLECENIE ZAMIAST UMOWY O PRACĘ
Zawarcie umowy o pracę zobowiązuje pracownika do wykonywania pracy na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem. Strony mogą także zawrzeć dodatkową umowę, np. zlecenia, pod warunkiem że umowa-zlecenie nie spełnia warunków umowy o pracę.
Elementy konieczne umowy o pracę zostały wskazane w art. 29 k.p., zgodnie z którym umowa o pracę musi określać strony umowy, jej rodzaj, datę zawarcia oraz warunki pracy i płacy.
Umowa o pracę w szczególności powinna zawierać:
● rodzaj pracy,
● miejsce wykonywania pracy,
● wynagrodzenie za pracę odpowiadające rodzajowi pracy, ze wskazaniem składników wynagrodzenia,
● wymiar czasu pracy,
● termin rozpoczęcia pracy.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka