Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2011-08-27

KIEDY PRACODAWCA PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BŁĄD PRACOWNIKA

Rok temu Józef K. kupił w naszym sklepie meblowym 3 regały biurowe, każdy po 1500 zł brutto za sztukę. Pracownik pobrał z karty kredytowej tego klienta 15 000 zł. Dwa dni temu otrzymaliśmy z sądu pozew o zapłatę 15 000 zł na rzecz Józefa K. Czy musimy płacić Józefowi K. za błąd naszego pracownika? - pyta Czytelnik z Rawy Mazowieckiej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00