Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-06-28

RADA PRACOWNIKÓW - WYKROCZENIA PRACODAWCY (CZ. 2)

Pracodawca powinien pamiętać o tym, że członkowie rady pracowników są uprzywilejowanymi członkami załogi pracowników i podlegają szczególnej ochronie.

Aleksandra Mroczkowska
specjalista ds. prawa pracy SEKA SA
W poprzednim numerze „Serwisu PP” zostały omówione wykroczenia zawarte w art. 19 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z 7 kwietnia 2006 r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji (DzU nr 79, poz. 550). Poniższy artykuł zawiera omówienie kolejnych wykroczeń przewidzianych w art. 19 ust. 1 pkt 4-5.
Będą to:
• niepoinformowanie rady pracowników,
• nieprzeprowadzenie z nią konsultacji w sprawach określonych w ustawie lub utrudnianie przeprowadzenia konsultacji,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00