comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-06-28
TRUDNE SYTUACJE W KADRACH
Asertywność, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporność na stres to tylko niektóre atrybuty, jakie powinien posiadać specjalista ds. kadr.
Maria Chylińska
Każdy, kto pracuje na stanowisku specjalisty ds. kadr lub zajmuje się zarządzaniem zasobami ludzkimi (tzw. HR-owiec), wie, że praca ta do łatwych nie należy. Wbrew pozorom jest wyjątkowo stresująca, a psychologicznie trudne zdarzenia są w niej na porządku dziennym. Dlatego też tak bardzo istotna na tym stanowisku jest asertywność, sprawna komunikacja i umiejętność poradzenia sobie w trudnych momentach napięcia czy konfliktu. Dziś opiszemy kilka sytuacji, z jakimi może się spotkać służba kadrowa, oraz możliwych reakcji na nie.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right