Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-01

Jak uniknąć stresu w pracy?

Stres związany z pracą wywołuje negatywne skutki nie tylko dla nas samych, ale również dla naszego najbliższego otoczenia. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że 20 mld euro rocznie tracą firmy w 15 „starych” krajach Unii Europejskiej z powodu stresu swoich pracowników.

Natalia Korzeniecka
W celu ograniczenia niszczącego działania stresu w środowisku pracy Komisja Europejska oraz europejscy partnerzy społeczni przystąpili do dialogu w zakresie przeciwdziałania temu zjawisku. Efektem ich działań było podpisanie przez cztery największe europejskie organizacje reprezentujące pracodawców i związki zawodowe: przedstawicieli Europejskiej Konfederacji Związków Zawodowych (ETUC), Związku Konfederacji Przemysłu i Pracodawców w Europie (UNICE), Europejskiego Stowarzyszenia Rzemiosła i Małych i Średnich Przedsiębiorstw (UEAPME) i Europejskiego Ośrodka Przedsiębiorstw Państwowych i Pożytku Publicznego (CEEP) w październiku 2004 r. Porozumienia Ramowego Dotyczącego Stresu Związanego z Pracą.
Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00