Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-04-23

Jak poprawnie wypełnić Rp-7?

W związku z ogłoszeniem likwidacji pracodawcy pracownikom zatrudnionym na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony zostały wręczone wypowiedzenia. Pracodawca zastosował przy tym skrócony okres wypowiedzenia - z 3 miesięcy do 1 miesiąca, a za pozostały okres wypowiedzenia wypłacił pracownikom stosowne odszkodowania. Przy wypełnianiu druku ZUS Rp-7 pojawiły się następujące wątpliwości: czy w pozycji dotyczącej okresu zatrudnienia należy uwzględnić okres, za który pracownik otrzymał odszkodowanie, czy też jako datę ustania stosunku pracy należy wpisać datę wynikającą z zastosowania skróconego okresu wypowiedzenia oraz czy w części dotyczącej uzyskanego wynagrodzenia należy uwzględnić odszkodowanie otrzymane przez pracownika? -
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00