Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-01

Bezpieczna praca w biurze. Przykładowe instrukcje bezpieczeństwa konieczne w biurze

Sylwia Oziębło
Instrukcja bhp przy pracach administracyjno-biurowych
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Do pracy administracyjno-biurowej może być skierowany pracownik, który:
  1) posiada wymagane kwalifikacje do pracy na wyznaczonym stanowisku;
  2) zapoznał się z zasadami niniejszej instrukcji stanowiskowej bhp.
2. Bezpieczne warunki pracy w biurze są zapewnione w przypadku, gdy:
  1) ciągi komunikacyjne są wolne od szaf, stolików i innych przedmiotów mogących stwarzać utrudnienie w poruszaniu się;
  2) zastosowano właściwe oświetlenie (w zależności od charakteru pracy minimum 300 lx, na stanowisku do pracy z monitorem ekranowym - 500 lx);
  3) wartość natężenia hałasu nie przekracza 85 dB (w pomieszczeniach do indywidualnych prac teoretycznych, opracowania danych i innych o podobnym przeznaczeniu - 55 dB);
  4) pomieszczenie pracy jest dostatecznie wentylowane (naturalna lub mechaniczna), wilgotność względna powietrza nie jest niższa niż 40% (zalecana 50-65%);
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00