Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-01

DOKUMENTY W ZAKŁADZIE PRACY

Podanie o pracę i kwestionariusz osobowy

Pracodawca zatrudniający nowego pracownika, jeszcze przed podpisaniem umowy, powinien zgromadzić dokumenty wykazujące, iż dana osoba może być zatrudniona na określonym stanowisku.

Beata Kaczmarek
Szczegółowe obowiązki pracodawcy związane ze stosunkiem pracy zostały określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (DzU nr 62, poz. 286 ze zm.).
Pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie następujących dokumentów:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00