Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-04-03

O TYM SIĘ MÓWI

Przechowywanie danych osobowych - rady dla pracodawców

Problemem dla pracodawców jest prawidłowe przechowywanie dokumentacji pracowniczej. Należy pamiętać, że zawiera ona również dane, które powinny być chronione.

dr EWA KULESZA
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Do Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych wpływają liczne sygnały dotyczące nieprawidłowości w zakresie zabezpieczania dokumentacji pracowniczej przez pracodawców po zaprzestaniu prowadzenia przez nich działalności gospodarczej.
W szczególności, przedmiotem licznych skarg rozpatrywanych przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest zagadnienie przejmowania po likwidowanych zakładach pracy dokumentacji pracowniczej - zawierającej dane osobowe - przez osoby (podmioty) nieuprawnione do jej przechowywania.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00