comment
Porada
Data publikacji: 2005-09-06
W jakim terminie pracownik powinien poinformować o przyczynie nieobecności w pracy
Usprawiedliwianie nieobecności w pracy: W razie zaistnienia nagłych przyczyn uniemożliwiających stawienie się do pracy, pracownik jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić pracodawcę o przyczynie swojej nieobecności i przewidywanym okresie jej trwania, nie później jednak niż w drugim dniu nieobecności w pracy. Niedotrzymanie tego terminu mogą jednak usprawiedliwić szczególne okoliczności.
Jeden z pracowników nie pojawił się w pracy. Dzwoniłem do niego, ale przez dwa dni nikt nie odbierał telefonu. W trzecim dniu nieobecności otrzymałem od niego e-maila z informacją, że jest chory i że zwolnienie lekarskie wysłał pocztą tego właśnie dnia. Czy tak późne poinformowanie o przyczynie nieobecności jest dopuszczalne?
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka