Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-09-06

W jakim terminie pracownik powinien poinformować o przyczynie nieobecności w pracy

Usprawiedliwianie nieobecności w pracy: W razie zaistnienia nagłych przyczyn uniemożliwiających stawienie się do pracy, pracownik jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić pracodawcę o przyczynie swojej nieobecności i przewidywanym okresie jej trwania, nie później jednak niż w drugim dniu nieobecności w pracy. Niedotrzymanie tego terminu mogą jednak usprawiedliwić szczególne okoliczności.
Jeden z pracowników nie pojawił się w pracy. Dzwoniłem do niego, ale przez dwa dni nikt nie odbierał telefonu. W trzecim dniu nieobecności otrzymałem od niego e-maila z informacją, że jest chory i że zwolnienie lekarskie wysłał pocztą tego właśnie dnia. Czy tak późne poinformowanie o przyczynie nieobecności jest dopuszczalne?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00