Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-07-02

Szkolenia pracownicze

Pracuję jako sekretarka/asystentka w firmie, która niedawno rozpoczęła działalność. Mój szef wie, że musi przeszkolić na własny koszt pracowników w zakresie bhp, jednak chciałby wiedzieć jakie są dokładne zasady takiego szkolenia. Czy inne szkolenia zawodowe (konieczne ze względu na specyfikę prowadzonej działalności) również muszą się odbyć na koszt pracodawcy?

Problem

Aneta G. z Poznania

Odpowiedź eksperta

Szkolenie z zakresu bhp pracodawca organizuje w czasie pracy pracowników i na swój koszt. W przypadku innych szkoleń zawodowych pracowników wszelkie zasady ich prowadzenia i finansowania powinny być określone w umowie zawartej z pracownikiem.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00