Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2007-04-01

Obrona przed niechcianym spamem

Pracownik dużej polskiej firmy może dostać dziennie nawet 600 e­maili spamowych. Potrafią one zatkać skrzynkę pocztową, utrudnić, a nawet uniemożliwić pracę. Dla osób rozsyłających takie listy jest to intratny biznes, więc ilość spamowych e-maili na pewno będzie rosła. Jak się przed nimi bronić?

Spam (od angielskiego określenia - puszkowana mielonka) jest definiowany jako „niezamówiona korespondencja marketingowa lub reklamowa rozsyłana drogą elektroniczną” i zwany korespondencją śmieciową. Określenie to nie jest prawdziwe - spam jest bowiem zbiorem technik marketingu i reklamy przy użyciu e-maili. Służy on do reklamowania produktów i usług, które ze względu na jakość (tanie oferty), łamanie praw własności intelektualnej lub autorskich (podróbki) nie mogłyby być reklamowane drogą oficjalną.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00