Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-06-26

Jak prowadzić ewidencję oczywistych pomyłek przy sprzedaży ewidencjonowanej na kasie fiskalnej i jakie błędy można nią korygować

PYTANIE

Prowadzę sprzedaż rejestrowaną za pomocą kas fiskalnych. Co obecnie należy uznawać za oczywiste pomyłki w sporządzonym paragonie fiskalnym i jak wygląda ich ewidencja? Czy do ewidencji pomyłek nadal może być używany dawny zeszyt korekt lub kupiony gotowy bloczek albo pojedyncze druki wpinane w segregator? Czy do każdej kasy fiskalnej musi być odrębna ewidencja korekt? Czy może to być jedna ewidencja (na wszystkie kasy) uwzględniająca podział na poszczególne kasy rejestrujące? Co to są nieoczywiste pomyłki na kasie fiskalnej i gdzie się je ujmuje?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00