Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-01

Już 24 maja przeczytasz o rachunkowości

Jak zorganizować pracę biura rachunkowego

Bardzo ważną sprawą jest właściwa organizacja pracy biura rachunkowego. Często nie jest to doceniane przez właścicieli. A przecież odpowiednia organizacja sprawia, że można lepiej spożytkować pracę poszczególnych pracowników i poczynić realne oszczędności. Oprócz realnych oszczędności finansowych, właściwa organizacja pracy pozwala także na oszczędność czasu pracowników i właściciela firmy. Często jest tak, że właściciel traci mnóstwo czasu na załatwianie drobnych spraw, z którymi powinni radzić sobie jego pracownicy. W takiej sytuacji właściciel nie ma już czasu na zajmowanie się sprawami dla biura najważniejszymi (strategicznymi), którymi są m.in. pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie stawek wynagrodzenia, wprowadzenia nowych usług. Aby właściciel mógł zająć się rzeczywiście tylko najważniejszymi sprawami niezbędne jest stworzenie zhierarchizowanego systemu odpowiedzialności i nadzoru. System taki polega na stworzeniu szczebli kierowniczych wyższego i niższego stopnia (ich liczba zależy od rozmiarów firmy).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00