Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-06-27

Czy pracodawca musi zapewnić szatnie i jadalnie dla pracowników administracyjnych

PYTANIE

Na terenie zakładu pracy 8 pracowników wykonuje pracę na stanowiskach administracyjno-biurowych. Pracodawca nie zapewnił pracownikom pomieszczeń szatni i jadalni. Na terenie zakładu znajdują się oprócz pomieszczeń biurowych jedynie toalety. Odzież wierzchnią pracownicy przechowują na wieszakach przyściennych umieszczonych w pomieszczeniach pracy. Pracownicy złożyli skargę do Państwowej Inspekcji Pracy, w której informują, że u pracodawcy nie ma odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych. Żądają też od niego zapewnienia jadalni oraz szafek pracowniczych do przechowywania odzieży. Czy pracodawca musi udostępnić pracownikom administracyjnym oddzielne pomieszczenia do spożywania posiłków i przechowywania odzieży?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00