Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-11-03

Zbyt krótki termin reklamacji

PYTANIE

Jesteśmy na etapie redagowania ogólnych warunków uczestnictwa. Mamy problem, ponieważ nie wiemy, jaki podać termin reklamacji dla klientów naszego biura. Przepisy ustawy o usługach turystycznych nie są w tej kwestii dla nas oczywiste. Czy możemy podać termin 7-dniowy od zakończenia imprezy na złożenie reklamacji?

ODPOWIEDŹ

Jest to termin zbyt krótki do zgłaszania reklamacji dla konsumentów. Taki okres w wielu sytuacjach faktycznie może uniemożliwić klientom składanie reklamacji. Mogą bowiem zaistnieć okoliczności, które uniemożliwią uczestnikowi zgłoszenie reklamacji, np. uczestnik wycieczki ulegnie wypadkowi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00