Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-01

Już 17 czerwca przeczytasz o podatkach

Jak prawidłowo przechowywać dokumenty?

Nie ma takiej firmy, w której uniknęlibyśmy konieczności tworzenia, a następnie przechowywania różnego rodzaju dokumentów, czy to podatkowych, fiskalnych czy też pracowniczych. Przepisy dotyczące obowiązujących zasad przechowywania takich dokumentów są rozrzucone po różnych aktach prawnych. Sama archiwizacja wymaga stosownej klasyfikacji i kwalifikacji akt zgodnie z obowiązującymi przepisami. O naprawdę istotnej roli dowodowej gromadzonych dokumentów nie trzeba chyba długo przekonywać. Celem „Poradnika” będzie zaprezentowanie i praktyczne omówienie zasad przechowywania dokumentów w firmie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00