Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-03

Weszły w życie

27 lutego 2008 r.

NIERUCHOMOŚCI

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 lutego 2008 r. w sprawie nadawania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami

Rozporządzenie wprowadza zmiany dotyczące sposobu uzyskiwania uprawnień zawodowych dla zawodów związanych z gospodarowaniem nieruchomościami. Rozporządzenie zostało wydane w związku ze zmianami wprowadzonymi ustawą z dnia 24 sierpnia 2007 r. o zmianie ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. nr 173, poz. 1218). Generalnie stwierdzić można, że zasady otrzymywania licencji zostały uproszczone. Obecnie kandydat na pośrednika czy zarządcę nieruchomości musi złożyć do Ministerstwa Infrastruktury wniosek o nadanie licencji. Wzór wniosku określony jest w załączniku rozporządzenia. Wniosek musi zostać złożony najpóźniej na 40 dni przed wyznaczonym przez ministra terminem postępowania kwalifikacyjnego. Do wniosku trzeba dołączyć m.in. komplet dokumentów, które będą potwierdzały, że kandydat spełnia konieczne do otrzymania licencji wymagania określone przez ustawę oraz dziennik odbytych praktyk. Postępowanie kwalifikacyjne będzie jednoetapowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00