Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-02-19

Regulamin zwolnień grupowych

PYTANIE

Kiedy pracodawca powinien wprowadzić regulamin zwolnień grupowych? Co powinno się w nim znaleźć?

ODPOWIEDŹ

Regulamin zwolnień grupowych jest aktem wewnętrznym wydawanym przez pracodawcę zawierającym postanowienia dotyczące sposobu rozwiązania z pracownikami stosunku pracy w ramach zwolnień grupowych.

Pracodawca, który ze względu na trudną sytuację finansową zmuszony jest dokonać redukcji zatrudnienia, musi to zrobić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 marca 2003 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników, popularnie zwanej ustawą o zwolnieniach grupowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00