Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-07-02

Zmiana danych w banku

Jestem wiernym czytelnikiem Państwa „Poradnika”. Mam pewien problem - prowadzę działalność gospodarczą jako osoba fizyczna i ostatnio zmieniłem adres siedziby i nazwę firmy. W banku przedstawiłem uaktualnione dokumenty rejestrowe, bank dokonał zmiany, ale nie dał mi żadnego aneksu do umowy konta. Czy w razie np. kontroli urzędu skarbowego nie będę mieć problemu? Bank twierdzi, że konto jest prowadzone dla osoby, a nie firmy i ta zmiana nie stanowi istotnej zmiany umowy rachunku bankowego. Czy bank nie jest zobowiązany do sporządzenia aneksu? - Jerzy S. z Warszawy
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00