comment
Porada
Data publikacji: 2005-01-04
Obowiązki pracodawcy względem pracownika
Od dziewięciu miesięcy pracuję w biurze projektowym jako asystent projektanta. Jest to mała firma, w której na umowę o pracę zatrudnione są trzy osoby, a pozostałe trzy są zatrudnione na umowę zlecenie. Prezes firmy twierdzi, że nie ma regulaminu pracy, ponieważ firma jest na tyle mała, że mieć go nie musi. Mam też inną wątpliwość: w styczniu podpisałam już drugą umowę o pracę na czas określony i zgodnie z nowym kodeksem pracy powinnam w ciągu kilku dni od jej podpisania dostać warunki do umowy. Niestety, nie otrzymałam ich do dnia dzisiejszego, a prezes odpowiedział mi pytaniem, do czego są mi one potrzebne i czy mamy się bawić w biurokrację. Czy prezes ma rację i postępuje zgodnie z przepisami? -
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu