Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2004-04-13

Likwidacja spółki jawnej

Jakie dokumenty należy złożyć do Krajowego Rejestru Sądowego w celu wykreślenia z rejestru przedsiębiorców spółki jawnej po przeprowadzeniu likwidacji? - Roman T.
Wniosek o wykreślenie spółki jawnej z rejestru należy złożyć na formularzu KRS-X2. Jeśli wykreślenie następuje w wyniku zakończenia likwidacji, należy wypełnić rubrykę C.1 w części II formularza. Dane w polach 31 i 32 należy przepisać z zaświadczenia o wpisie do rejestru okoliczności otwarcia likwidacji spółki. Natomiast w polu 33 należy wpisać informację o dacie podjęcia przez wspólników uchwały o zatwierdzeniu sprawozdania likwidatorów z przeprowadzenia likwidacji oraz o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień zakończenia likwidacji. W polu tym należy również podać dane osoby upoważnionej do przechowywania ksiąg i dokumentów spółki. Wniosek o wykreślenie spółki w wyniku zakończenia likwidacji powinien zostać podpisany przez wszystkich likwidatorów. Artykuł 22 ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym narzuca na likwidatorów obowiązek złożenia tego wniosku w ciągu 7 dni od daty zakończenia likwidacji spółki.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00