comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-07-03
Zarządzanie personelem - sprawdzamy kwalifikacje przyszłego pracownika
Jeśli w wyniku analizy lub z uwagi na czyjąś rezygnację z pracy okazało się, że nowy pracownik jest nam potrzebny, dokonajmy opisu i analizy stanowiska pracy, które będziemy obsadzać. Opis ten pozwoli nam na ustalenie charakteru pracy na danym stanowisku, określenie zakresu obowiązków pracownika, a także naszych zobowiązań łączących się z tym stanowiskiem. Wykorzystajmy zatem poniższe wskazówki dla uzmysłowienia sobie, czy wszystkie istotne aspekty związane ze stworzeniem kompletnego opisu danego stanowiska pracy zostały wzięte przez nas pod uwagę. Chodzi tu o takie dane jak:
• nazwa stanowiska,
• zakres obowiązków pracownika,
• kwestia tego, komu będzie podlegał pracownik zatrudniony na danym stanowisku, kto ewentualnie będzie podlegał temu pracownikowi, jak ustawione ma być dane stanowisko pracy w wewnętrznej hierarchii naszej firmy,
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu