Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-06-29

Organizacja rozliczeń gotówkowych w firmie

Przedsiębiorcy obowiązani są do bezgotówkowego rozliczania transakcji między sobą oraz do posiadania rachunku bankowego i zawiadamiania o tym właściwego urzędu skarbowego. Ograniczenia obrotu gotówkowego określa art. 13 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. nr 101, poz. 1178 z późn. zm.; ost. zm. Dz.U. z 2002 r. nr 1, poz. 2). Przepis ten wskazuje, do jakiej wartości należności nie można rozliczać się w formie gotówkowej, ale tylko bezgotówkowo.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00