Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-10-25

Czy harmonogram pracy można ustalić na część okresu rozliczeniowego?

Czy w regulaminie pracy pracodawca może wprowadzić dla pracowników pracujących w równoważnym systemie czasu pracy taki zapis: „Harmonogram pracy, w ramach trzymiesięcznego okresu rozliczeniowego, jest ustalany na okres jednego miesiąca przez bezpośredniego przełożonego i podawany do wiadomości pracowników co najmniej na siedem dni kalendarzowych przed rozpoczęciem następnego miesiąca pracy”. Czy będzie możliwa prawidłowa ewidencja czasu pracy, jeżeli harmonogram jest ustalony na okres jednego miesiąca, a okres rozliczeniowy na trzy miesiące?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00