Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2018-06-28

Jak rozpocząć promocję firmy w internecie?

Czytelnik pyta
Jestem właścicielem niedużej firmy handlowej. Nasze produkty, ze względu na ich specyfikę, sami dostarczamy odbiorcom z terenu całego kraju. Dotychczas telefon i faks wystarczały nam jako narzędzia kontaktu z klientami. Ale coraz więcej z nich wykorzystuje internet jako źródło pozyskania informacji o oferowanych produktach, które potem mogą szybko zamówić. Dlatego zastanawiamy się nad prezentacją i promocją naszej firmy w elektronicznej sieci. Czy rozpoczęcie działań reklamowych w internecie wiąże się z dużymi kosztami? Czy kilkunastoosobowe przedsiębiorstwo, gdzie marketingiem zajmuje się jedna osoba, powinno podejmować się takiego przedsięwzięcia? A może taką usługę zlecić firmie zewnętrznej?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00