Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-06-30

Ewidencja księgowa materiałów w drodze

W październiku 2003 r. zawarliśmy z kontrahentem umowę na dostawę towarów. Fakturę dokumentującą zakup otrzymaliśmy pod koniec października, jednak kupione towary jeszcze do nas nie dotarły. Jak należy ująć w księgach otrzymaną fakturę?
Sytuację przedstawioną w pytaniu określa się jako tzw. materiały w drodze. Dzieje się tak, gdy podmiot otrzymał fakturę VAT dokumentującą zakup towarów, które jeszcze do niego nie dotarły.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00