comment
Porada
Data publikacji: 2003-12-06
Zwrot gotówki za reklamowane towary
Nasza spółka prowadzi sklep z różnorodnym asortymentem. Klienci reklamują wadliwe towary. Często - ze względu na brak możliwości wymiany wadliwego towaru - proponujemy zwrot gotówki. Jak prawidłowo księgować reklamacje (wypłacenie gotówki albo wymianę towaru na niewadliwy)?
Najczęstszym przypadkiem reklamacji są reklamacje wnoszone do sprzedawców przez osoby fizyczne. Ewidencja reklamacji zgłaszanych przez osoby fizyczne w placówkach handlu detalicznego powinna być w zasadzie prowadzona z uwzględnieniem przepisów art. 29 ust. 1 ustawy z 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz.U. Nr 11, poz. 50 ze zm.). Zgodnie z tym przepisem
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także