comment
Porada
Data publikacji: 2018-07-03
Sprzedaż na raty
Na wspieranie procesu prywatyzacji prac leśnych zakupiono sprzęt dla prywatnych zakładów usług leśnych. Przekazanie sprzętu do zakładu nastąpiło w miesiącu zakupu na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, po podpisaniu umowy sprzedaży na raty z odroczonym terminem płatności. Okres spłaty należności wynosi pięć lat. Należność jest płacona w ratach kwartalnych. Z tytułu rozłożenia na raty (zawarte w umowie) do każdej raty będzie doliczane oprocentowanie w stosunku rocznym na poziomie inflacji z roku poprzedniego. Zakupiony sprzęt nie był przyjęty na stan środków trwałych. Na przekazany sprzęt wystawiliśmy fakturę VAT na wartość i stawkę podatkową 0 proc. zawartą w fakturze zakupu.
Pozostało 84% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także