Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2001-11-24

Reklamacja z tytułu wadliwego rozliczenia usługi telekomunikacyjnej

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością otrzymała fakturę VAT za usługi telekomunikacyjne. Po dokładnej analizie wykazu połączeń telefonicznych, tzw. bilingu, stwierdziła, że wartość usługi została zawyżona, i zakwestionowała kwotę wynikającego z faktury zobowiązania. Wniesiona z tego powodu reklamacja została uznana przez firmę telekomunikacyjną. Jak należy ująć w księgach rachunkowych operacje związane ze zgłoszeniem i rozstrzygnięciem reklamacji?
PRZESŁANKI UZASADNIAJĄCE WNIESIENIE REKLAMACJI
Przesłanki uzasadniające wniesienie reklamacji przez abonenta i tryb postępowania reklamacyjnego wynikają bezpośrednio z regulaminów podmiotów świadczących usługi telekomunikacyjne.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00