comment
Porada
Data publikacji: 2001-08-04
Obowiązki aktualizacyjne wobec ZUS przy zmianie siedziby firmy
Obowiązki aktualizacyjne wobec ZUS przy zmianie siedziby firmy
Pracuję w spółce, która ma kilka miejsc prowadzenia działalności gospodarczej. Spółka została zgłoszona do ubezpieczeń na druku ZUS ZPA, do którego dołączono druk ZUS ZAA. W najbliższym czasie zamierzamy zmienić adres siedziby, przy czym miejsca prowadzenia działalności gospodarczej pozostaną bez zmian. Czy w takiej sytuacji należy złożyć w trybie aktualizacji danych tylko formularz ZUS ZPA czy też ZUS ZPA łącznie z ZUS ZAA (na tym ostatnim nie będzie żadnych zmian)?
Pozostało 74% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka