comment
Porada
Data publikacji: 2001-05-26
Wydatki na reprezentację i reklamę
Wydatki na reprezentację i reklamę
Mając na uwadze prawidłową kwalifikację dokumentów kosztowych związanych z reprezentacją i reklamą, a także uniknięcie ewentualnych nieporozumień w trakcie kontroli podatkowej, proszę o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
l
Czy w opisie rachunku za poczęstunek kontrahentów w restauracji konieczne jest wpisanie nazwy firmy i nazwisk przedstawicieli?l
Czy słuszne jest ewentualne wpisanie nazwisk w świetle obowiązującej ustawy o ochronie danych osobowych?l
Jak należy opisać rachunek za napoje, artykuły cukiernicze i spożywcze (kawa, herbata, ciastka itp.) kupione do sekretariatu firmy z przeznaczeniem na poczęstunek kontrahentów i gości spółdzielni? Zaznaczam, że naszą firmę z uwagi na rozległy zakres działalności handlowej odwiedza codziennie bardzo wielu kontrahentów.Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także