Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-06-28

Utrata przesyłki eksportowej za granicą

Utrata przesyłki eksportowej za granicą

1 stycznia 2000 r. dokonaliśmy odprawy eksportowej do Niemiec towarów dla odbiorcy zagranicznego. 6 stycznia otrzymaliśmy z granicznego urzędu celnego potwierdzenie, w postaci karty 1A, przekroczenia w dniu 5 stycznia państwowej granicy Rzeczypospolitej Polskiej przez towary. W związku z posiadaniem karty 1A zastosowaliśmy stawkę VAT 0 proc. i ujęliśmy tę sprzedaż w ewidencji jako sprzedaż eksportową opodatkowaną stawką 0 proc. 18 lutego zgłosiliśmy reklamację z powodu niedostarczenia do odbiorcy jednej paczki o większej wartości. Urząd pocztowy po dwu i pół miesiącach uwzględnił reklamację i zaproponował odszkodowanie za utraconą paczkę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00