Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2024-09-10

xxxiii forum ekonomiczne

AI otwiera nowe możliwości wykorzystania mediów

Nowoczesne technologie napędzają nadpodaż informacji, ale i pomagają sobie z nią poradzić – mówili uczestnicy dyskusji na Forum Ekonomicznym w Karpaczu. Co więcej, pojawia się tu ważna wartość dodana, płynąca z monitoringu mediów i zaawansowanej analizy

„Wartość mediów w erze cyfryzacji i dobie AI: jak ją uchwycić? Przyszłość monitoringu mediów” to temat panelu zorganizowanego na scenie DGP, w którym wzięli udział: Michał Fura, senior regulatory manager BAT, Karolina Łuczak, dyrektorka komunikacji i rzeczniczka prasowa w firmie Provident, Jan Pilewski, dyrektor departamentu public affairs Play, oraz Marcin Szczupak, CEO Mediaboard Polska.

Rozwój technologii wpływa nie tylko na same media – sposób opracowania czy dystrybucji treści, lecz także na możliwości ich monitorowania. Jeszcze 20 lat temu monitoring opierał się na wycinkach prasowych naklejanych na kartki A4, a znalezienie potrzebnych wiadomości sprawiało trudności. Dziś klej i nożyczki odeszły do lamusa, ustępując miejsca algorytmom. Problem pojawił się gdzie indziej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00