Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2024-03-11

Przeżywamy renesans propagandy. Czy odpowiedzią będzie cenzura?

Przed dezinformacją przestrzegają ONZ, Unia Europejska, NATO i wiele państw. Także dowódcy wojskowi i liderzy biznesu zdają się nią przerażeni. Nie bez powodu – chodzi o bezpieczeństwo informacyjne, stabilność marki, a nawet integralność samego przedsiębiorstwa. Znacznie wykracza to poza zwykłe rozważania o ochronie reputacji. Niektóre koncerny już doświadczały spadków giełdowych w odpowiedzi na rozprzestrzeniające się fałszywe narracje i informacje. Jako przykład można wymienić choćby firmę farmaceutyczną Eli Lilly, której wartość akcji spadła o 4,3 proc. po tym, jak ktoś podszył się pod nią w serwisie społecznościowym i podał fałszywe informacje. A takich ofiar było więcej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00