Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-10-19

procedura

Pełnomocnik z obowiązkową e-skrzynką

Już od 10 grudnia przedstawiciele większości zawodów prawniczych będą musieli korzystać z systemu e-doręczeń. Na razie mają problem ze znalezieniem informacji, jak go wdrożyć

E-doręczenia docelowo mają zastąpić listy polecone za potwierdzeniem odbioru. Aby z nich korzystać, należy uzyskać adres do doręczeń elektronicznych wpisany do publicznej bazy oraz aktywować skrzynkę. Grudniowy termin na wykonanie tego obowiązku dotyczy m.in. adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych, doradców restrukturyzacyjnych, rzeczników patentowych i notariuszy. Wynika to z komunikatu ministra cyfryzacji wydanego na podstawie ustawy o doręczeniach elektronicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 285).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00