Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-10-18

orzeczenie

Reklama nie może pomijać klasy energetycznej

Dostawcy i sprzedawcy piekarników czy okapów są zobowiązani podać w swoich reklamach dotyczących konkretnego modelu produktu jego klasę efektywności energetycznej oraz zakres klas efektywności dostępnych na etykiecie – stwierdził Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Z obowiązku tego nie zwalnia brak konkretnego aktu prawnego, wydawanego przez Komisję Europejską.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00