Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2023-10-17

Co przesądza o sukcesie cyfrowej transformacji

Otwartość na zmiany, gotowość do eksperymentowania i zorientowanie na człowieka – zarówna klienta, jak i pracownika – to czynniki, które mogą zadecydować o powodzeniu procesu transformacji cyfrowej w firmie

O sposobach na mądrą i efektywną transformację biznesu rozmawiali uczestnicy debaty „Nowe technologie w handlu” podczas 12. edycji Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie.

– Transformacja jest na pewno procesem intensywnym, żmudnym, ale jest też reakcją na zmianę. Trwała zmiana przynosi korzyści – podkreślała Olga Złotnicka, dyrektorka wykonawcza ds. transformacji i efektywności w Orange Polska.

Demokratyzacja robotyzacji

Pandemia oswoiła doświadczenia cyfrowe klientów, co przekłada się na wyższe oczekiwania wobec dostawców usług. Jak tłumaczyła Olga Złotnicka, cyfryzacja jest konieczna, jeśli firma chce nadążyć za klientami.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00