Artykuł
Co przesądza o sukcesie cyfrowej transformacji
Otwartość na zmiany, gotowość do eksperymentowania i zorientowanie na człowieka – zarówna klienta, jak i pracownika – to czynniki, które mogą zadecydować o powodzeniu procesu transformacji cyfrowej w firmie
O sposobach na mądrą i efektywną transformację biznesu rozmawiali uczestnicy debaty „Nowe technologie w handlu” podczas 12. edycji Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie.
– Transformacja jest na pewno procesem intensywnym, żmudnym, ale jest też reakcją na zmianę. Trwała zmiana przynosi korzyści – podkreślała Olga Złotnicka, dyrektorka wykonawcza ds. transformacji i efektywności w Orange Polska.
Demokratyzacja robotyzacji
Pandemia oswoiła doświadczenia cyfrowe klientów, co przekłada się na wyższe oczekiwania wobec dostawców usług. Jak tłumaczyła Olga Złotnicka, cyfryzacja jest konieczna, jeśli firma chce nadążyć za klientami.