Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-10-09

prawo

Konsument z prawem do kontaktu z człowiekiem

Umowy finansowe zawierane przez internet będzie można wypowiedzieć jednym kliknięciem. Interfejs strony czy aplikacji nie zwiedzie już klienta, nakłaniając go do wyrażenia niechcianej zgody. Przegłosowane przez Parlament Europejski zmiany w dyrektywie o prawach konsumentów dotyczą umów na usługi finansowe zawieranych na odległość. Chodzi m.in. o ubezpieczenia kupowane w sieci czy zaciągane w niej pożyczki. Dzięki nowym regulacjom klienci mają być bardziej świadomi i lepiej obsługiwani. Ma się do tego przyczynić chociażby gwarancja rozmowy z żywym konsultantem zamiast botem, za każdym razem gdy klient tego zażąda.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00