Artykuł
cykl: nowocześnie o finansach
Bank Pekao S.A. nagrodzony za obsługę klientów
Bank Pekao S.A. okazał się najlepszy w tegorocznej edycji konkursu „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”. Badanie było związane z ofertą dla dzieci
Dobiegł końca drugi etap konkursu „Instytucja roku”, który dotyczył obsługi obecnych klientów banku zainteresowanych ofertą dla dzieci, w placówkach oraz w kanałach zdalnych.
Liderem w przypadku klientów pytających o ofertę dla swoich dzieci w placówkach bankowych został Bank Pekao S.A., osiągając wynik 85,1 proc. Wyprzedził on kolejną instytucję aż o 4 pkt proc. W badaniu zostało wziętych pod lupę 130 placówek z różnych banków. Osoby posiadające już konta osobiste odwiedzały oddziały i kontaktowały się z infolinią, aby się dowiedzieć, jakie są warunki założenia rachunków dla dzieci w różnym wieku. Dla klientów były istotne nie tylko podstawowe opłaty, lecz także możliwości korzystania ze środków za pomocą karty i Blika, dostępny zakres usług dodatkowych, ograniczenia wynikające z przepisów prawa, a także możliwe do zastosowania przez rodziców mechanizmy kontrolne.