Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-09-20

Arcyszybki rozwój technologii, ale okienko zostaje

Nowoczesne technologie coraz intensywniej wkraczają w proces obsługi klienta, ale kontaktu z człowiekiem jeszcze długo nie zastąpią. Bo nie powinny – to jeden z głównych wniosków z panelu „Od okienka do bota. Obsługa klienta i komunikacja z konsumentem w dobie AI”, który odbył się podczas Krynica Forum 2023.

Maciej Brzozowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego, wskazywał w trakcie dyskusji, że proces automatyzacji pozwala w sektorze bankowym na przyspieszenie i udoskonalenie obsługi klienta.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00