Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-10-19

Konsument to przede wszystkim człowiek

Kim będzie konsument przyszłości? Człowiekiem. I ma to swoje konsekwencje - wskazywano podczas debaty, która odbyła się podczas Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie.

Jaki będzie konsument przyszłości? Jak obecne, trudne czasy wpłyną na podejście konsumentów? Jakie będą kluczowe czynniki decydujące o zakupach w przyszłości? Czy kluczowym czynnikiem determinującym wybory ludzi będzie cena czy może wartości, takie jak troska o ekologię, zrównoważony rozwój i wartości społeczne? Na te pytania szukali odpowiedzi uczestnicy dyskusji podczas EFNI.

Robert Krzak, senior advisor, sektor handlu i produktów konsumenckich EY, przekonywał, że kluczowym kryterium dla konsumentów pozostaje cena. Jak ocenił, w historii Polski tylko raz, w 2017 r., konsumenci odpowiadali w badaniach, że kluczowe przy zakupach są dla nich jakość i wygoda.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00