Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-10-17

PREZENTACJA: KRYNICA FORUM 2022

Nowoczesne usługi bankowe i nowe możliwości

Nowoczesna bankowość nie tylko oznacza wygodę klientów, otwiera również przed nimi nowe możliwości - podobnie jak przed instytucją finansową. Sukcesami na tym polu może się pochwalić Bank Pekao S.A.

To nie przypadek. Bank Pekao znacząco przyspieszył procesy cyfryzacji. Według stanu na koniec sierpnia tego roku z usług bankowości elektronicznej tej instytucji korzystało już aktywnie 3,2 mln klientów, co oznacza półtorakrotny wzrost w ciągu pięciu lat. Bank odnotował także całkowite odwrócenie struktury logowań - 8 na 10 użytkowników wykorzystuje w tym celu telefon. Sama tylko aplikacja PeoPay ma ponad 2,3 mln aktywnych użytkowników i jest stale rozwijana. Jesienią 2021 r. wprowadzono jej najnowszą wersję, 4.0. Obok dodatkowych modułów, takich jak inwestycje czy notowania giełdowe, klienci mogą kupować w aplikacji bilety komunikacji miejskiej czy płacić za parkowanie albo przejazd płatnymi autostradami. To odzwierciedla przyszłość usług finansowych, które dzięki nowoczesnym technologiom mogą wykraczać poza tradycyjny obszar, wpisując się jednocześnie w aktualne trendy. Badania wskazują, że już ponad 90 proc. dorosłych Polaków ma smartfon oraz korzysta z niego od cztery godzin dziennie i więcej, załatwiając wszystkie swoje sprawy za pomocą kanałów digitalowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00